Marc van Eck en Ellen van Zanten voor eigen merken aan de slag met Positionering, Strategie en Internal Branding

Marc en Ellen van Business Openers zijn naast hun werk voor klanten van Business Openers ook zelf weer aan de slag gegaan met Positionering, Strategie en Internal Branding. 
Marc heeft samen met Everett Jackson Hooi en Roland Ykel het ondergoed merk I AM TORO opgezet. Vanuit de overtuiging dat er succes is voor iedereen willen zij mannen over de hele wereld inspireren en uitdagen. IAMTORO is dan ook een strijdkreet voor mannen die opstaan tegen de verwachtingen in, die volharden.www.iamtoro.shop
slide1-iamtoro
Ellen is met haar broer Arthur THOMS Stadsbrouwerij begonnen achter het Stadhuis in Rotterdam. Vanuit het geloof dat horeca het leven verrijkt brengen ze letterlijk leven in de brouwerij. Met vers bier, de langste bar van Rotterdam en tafels waar gasten zelf hun bier kunnen tappen, En natuurlijk een op-merkelijk team van medewerkers. Zo is THOMS onderweg om een van de sterkste horecamerken in Rotterdam te worden! www.thoms.nu/stadsbrouwerij
Dit bericht is gepost in Nieuws. Bookmark de link.